Friday 15 April 2011

Bola Nyepak !


Bola sepak adalah sejenis objek sfera yang biasanya disepak atau ditendang mengikut kesepaduan daya dan ikut lajak yg tertentu . Barangsiapa yang tidak tahu apa itu bola sila rujuk gambar rajah di atas . Sesungguhnya aku amat berminat dengan perkara yang melibatkan bola , mungkin semasa berada dalam rahim mak aku selalu tgk bola kot sbb mengikut kajian yg aku jalankan pada tahun aku lahir diadakan pertandingan UEFA EURO 1988 !

Liga Perdana England adalah aktiviti rutin aku semasa hujung minggu . Almaklum lah team kegemaran aku bermain dalam liga ni(sila rujuk post sebelum ini) . Bagi aku liga England sangat besh dan berkualiti serta seronok walaupun melibatkan pasukan biase2 tapi yg aku pelik kenapa lah England tak hebat semasa World Cup walaupun dibarisi pemain2 terbaik . Hairan bin ajaib seketika .


Ini adalah GAME kegemaran yang aku Play semasa waktu lapang tapi sebenarnya tak kire mase lapang gak sbb mase tak lapang pon aku sempat main . Paling kureng sebelum aku tido aku akan men game ni dan biasenyer akan terbawa skaly dalam mimpi , yelah nak jadi pemain star di alam realiti tak dapat cep ! Kalu tak main game ni sehari rase tak lengkap je hidup aku dan aku amat ketagih sampai terketar2 . haha . Aktiviti juga aku lakukan jika aku tak dapat men bola . Janji dapat nyepak di alam maya pon jadi lah .


Futsal ! adalah aktiviti kegemaran aku .Pantang dipelawa atau diajak . Akan aku pastikan aku akan bermain paling kureng sekali seminggu . Siyes, kalu seminggu tak men aku rase lemah sangat dan macam kehilangan sesuatu . pelik tapi benar . hehehe


Bola padang adalah aktiviti petang aku . Sesungguhnya aktiviti menyepak bola memang aku gunakan untuk melepaskan stress . Semua aku luah kat bola tu . Semua masalah aku rase berkurangan . Kalu korang tak cayer bley cuba . Stress sentiasa menghantui hidup kita ibarat lagu Lenka trouble is a friend  tapi kite kne pandai handle n tackle . Luahkanlah secara betul dan jgn lakukan aktiviti yg kurang waras . dah mcm ahli motivasi plak aku rase jap . haha

Dibawah ini disertakan gambar untuk tontonan semua !

I'm die hard fan of Manchester United FC !

Juga penyokong setia Malaysia !

tidak ketinggalan juga sang penyu !

ini senjata utama saya di padang !

senjata di gelanggang futsal !

PES : setiap manusia ada minat dan cara mengisi masa lapang , oleh itu selagi kite hidup ni enjoy lah puas2 buat ape yg kite minat sbb kite tak tau bile hdup kite akan berakhir . Tym main jangan main-main dude !

~LAYANG~

No comments:

Post a Comment