Monday 11 April 2011

Manchester united FC !


YOISH ! Inilah kelab bola sepak kegemaran aku sejak kecik lagi ! Yes , sejak kecik lagi , aku ade bukti iaitu sepasang jersi MU yg mase tu ditaja oleh SHARP . Dah lame tu , dalam tahun 1994 lg rasenyer .


Aku tak tau nape aku minat sgt kat MU neyh , tetapi Mu selalu tk mengecewakan aku . Tgk sajelah result dyeorg setiap minggu . MU selalunya akan wt weekend aku terisi dgn kegembiraan . Tapi walaupun kalah aku akan tetap sokong MU sampai bebile coz I'M DIE HARD FAN ! hahaha



Faktor lain yg aku rase adalah MU besenyer akan ada player yg wt korang sume nak tgk dye men . Sebagai contoh yg paling dekat adalah CR7 . Bagi aku MU club yg bijak berbelanja . Beli Murah2 Jual Mahal2 !


Korang penah tak ase ape yg aku rase ni  iaitu korang akan rase berdebar semasa menonton perlawanan Mu dan akan menjerit diluar kesedaran . Korang jugak terase yg korang seperti berada di sane walhal berada berjuta-juta kilometer jauh . pelik kan ? tulah minat kot .


Kalu korang nak tahu dgn lebih lanjut pencapaian MU bley klick link neyh , kalu aku nak citer kat sni mmg takkan hbis aku melalut sampai kelaut ! --> Pengenalan Lengkap Tentang MU !


Link2 ini plak untuk peminat2 MU berhubung . GGMU !
BLOG utk Penyokong ! = http://mymanutd.com/blog/
Laman WEB rasmi ! = http://www.manutd.com/Splash-Page.aspx
Facebook Fans ! = http://www.facebook.com/ManUtd1878?ref=ts

Sebelom kite mengakhiri topik ini jom same2 nyanyi lagu MU . hahaha


play/station : dalam hidup ni byk bnde yg boleh buat kite lupe masalah buat seketika waktu . oleh itu carilah jalan penyelesaian sebaik mungkin . =)

No comments:

Post a Comment