Monday 18 April 2011

Naruto shippuden !


halu eberibodi . bertemu lg kite di alam maya ini . not maya karin okeyh ! Fuh . mggu ni adalah mggu yg akan menjadi mggu mencabar sbb byk bnde penting bakal berlaku dan bakal aku tempuh . tapi sebelum menempuh sume tu aku nak rehatkan otak aku dlu . cian kat dye asyik kje obertaim je . lame2 bley jem kalu tak rehat ni . hehe


Aktiviti yg aku lakukan utk merehatkan otak aku adalah dgn menonton Naruto Shippuden . Baru je lepas tgk jap td . kalu aku ceritain , pasti kalian takkan percaya . hahaha

Sape cakap Naruto ni cter kanak-kanak sila angkat tgn mcm saya . haha . Okeyh lah . aku ngaku lah yg aku dulu memang pkir mcm tu . ntah pape cter cmni pon ramai yg minat n tggu . Kalu dak2 sek bley ar nak diterima akal , ni dah tua bangka pon masih layan . hahaha


Tapi tu dlu , setelah diracun oleh seorg sahabat aku yg minat gler naruto( sampai hafal sume name watak dan jutsu2 yg digunakan) aku pon tengok ar sekali bersama dye . Pergh . tak sangka aku jatuh cintan kat cter yg dlu aku kutuk . tp nak wat camne kan ? Bak kata si pendek , cinta itu buta . hahaha


Okeyh . Meyh aku kongsi sket ngn orang . bukan ajak kongsi gelap okeyh . haha . Watak utama citer ni adalah naruto , yelah name cter pon dah naruto takkan PAK JABIT plak kan ? PAK JABIT SHIPPUDEN . Bakal ditayangkan di pawagam berdekatan hujung tahun ni . nantikan ! hahaha

Okeyh . masuk semula kite kepada topik asal . dah mengarut kemana dah . haha . Bagi aku Naruto ni adalah seorang manusia yang sangat tabah dan bersungguh dalam melakukan apa saje aktiviti . So, nilai murni dye . Jgn malas2 yer ? hehehe

dah puas aku menaip , otak pon malas nak kluar idea , so apa kate kite layan gambar kat bawah ni . LAYANG ~

Ini adalah watak kegemaran aku !

Rasengan : Jutsu yg biase digunakan oleh Naruto

Naruto Versi Sennin Mode

Watak yang menjadi kegilaan ramai wanita !

Akatsuki

Okeyh . mesti ada diantara korang yg bluurrr kan ? cian2 . meyh aku bg link kat korang untuk download dan layan seterusnya jatuh cinta ngan citer ni . Sila lihat bawah .


Selamaaaat Menonton Dan Melayang ~

p/s II : Kalu gurl2 sekalian minat layang novel , tapi ini adalah perkara yang biase dilayang oleh laki-laki .

GOYANG DAN LAYANG ~

2 comments: