Saturday 9 April 2011

Ini adalah blog Khairul Ikmal !


Wahai rakyat2 jelata sekalian , dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa Khairul Ikmal bin Muhamad Safiei telah mempunyai sebuah blog . Macam tak percaya je boleh ada blog dah sekarang , maybe korang semua dah lama ada , tapi aku baru merangkak dalam dunia blogger ini .

Di bawah ini aku sertakan perasaan atau pandangan aku tentang penglibatan aku dalam dunia blogger neyh . Mungkin korang pun berfikiran sedemikian . Mari kite tengok sape yang kene !

a ) Eleyh , hangat shit chicken je beliau neyh . bukan kekal lama puuunnn , tengok ar sebulan dua , takpun seminggu dua . hahaha 

b )  Dah takde keje lain ke nak buat ? dari taip blog , baik ko gi taip esaikmen , takpun tulis RPH . lalala

c ) Bagus2 , dah maju sekarang , semoga akan bertambah baik dari semasa ke semasa . CHAIYOK DER !

d ) Buatlah ape ko nak buat , ade aku kesah . hahaha !

e ) sila tambah di bahagian komen .

Sehingga bertemu lagi di masa akan datang . 

~LAYANGGG ~

No comments:

Post a Comment